امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

جریمه‌های زندگی بخش!

  • کد خبر: ۲۲۰۸۶۰
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
جریمه‌های زندگی بخش!
مهدی محمدی - طنزپرداز

اگر در برخی بازی‌های رانندگی کامپیوتری، کاراکتر بازی با انجام بعضی کار‌ها جان اضافه می‌گیرد در واقعیت رانندگی هم این اتفاق افتاده است. اگر باور ندارید باید به اطلاعتان برسانیم که دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور گفته است: برآورد کرده ایم که افزایش جریمه‌های رانندگی باعث شود چهار تا پنج هزار نفر کمتر کشته شوند.

خلاصه اینکه نباید بگوییم جریمه‌ها زیاد شده اند بلکه باید بگوییم حیات بخش شده اند و زین پس هر برگ جریمه‌ای که صادر شود ممد حیات است و آنگاه که پرداخت شود مفرح ذات.

با افزایش جریمه، نقاط حادثه ساز جاده‌ها از این همه حادثه وحشتناکی که برای سرنشینان ساخته اند پیشیمان می‌شوند و تبدیل می‌شوند به امن‌ترین نقطه زندگی هر کسی. 

جریمه هر قدر جدی‌تر باشد، ایربگ‌های خودرو‌های داخلی هم تصمیمات جدی‌تر می‌گیرند. آن‌ها برخلاف گذشته خودشان که همیشه منفعل بوده اند تصمیم می‌گیرند که موقع تصادف یک حرکتی از خودشان نشان دهند و هر طور هست خودشان را باد کنند! 

جریمه سبب می‌شود اگر لنت‌های ترمز خودرویی ساییده و خراب شد و مالک خودرو به خاطر هزینه بالای لنت نتوانست لنت جدید جایگزین کند، همان لنت خراب مثل یک لنت نو و باکیفیت کار کند و به موقع ترمز کند. 

افزایش جریمه باعث می‌شود خودرو‌های فرسوده بیشتر احساس جوانی کنند و در جاده‌ها خطر ساز نباشند.

جریمه باعث می‌شود حلب و پلاستیکی که در ساخت ماشین‌ها به کار برده شده است و با پریدن یک گربه روی سقف دچار تورفتگی می‌شود تبدیل به آلیاژ باکیفیتی شود که حتی اگر کرگدن سوماترایی با آن برخورد کرد برای ماشین اتفاقی نیفتد.

افزایش چندبرابری جریمه باعث می‌شود لاستیکی که تمام آج هایش از بین رفته است و مثل دل من و شما صاف شده است به سان سوسماری که دم از دست رفته خودش را بازسازی می‌کند خودش را بازسازی کند. 

با سنگین شدن جریمه، هزینه سنگین خرید لاستیک نو کم می‌شود و کسانی که توان مالی جایگزین کردن لاستیک کهنه خود را ندارند و لاستیک ماشینشان مثل یک بمب ساعتی هر لحظه در معرض ترکیدن است ناگهان قدرت خریدشان افزایش یابد و بتوانند هر چهار تا لاستیکشان را با لاستیک نو و باکیفیت جایگزین کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->